|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
ПН |
ВТ |
СР |
ЧТ |
ПТ |
СБ |
ВС |
|
Утро
|
|
|
|
|
|
|
|
|
После обеда |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
Вечер |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
Ночь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Шукаю няню для двох діток, старший в школі, менша буде в садочку. Потрібно забрати старшого з щколи, відповідно накормити, проконтролювати домашні завдання, завести на гурти. Так як менша тільки планує іти в садочок, буде акліматизація. Відповідно деякі тижні на цілі дні. |
|
| |
| |
| |
|
|
|
|
| |
| |
| Няня- для двох діток |
Вакансия No: 25178 |
|
|
| |
| Имя работодателя: |
Мирослава Олегівна В. (ID: 93131) |
| Место работы: |
Львов, Франковский , (Львів) |
| Размещено: |
Август 22, 2017 |
|
|
|
|
| |
Зарегистрируйтесь бесплатно и сможете связатся с работодателем напрямую |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Шукаю няню для двох діток-10 і 2.5 рочки, хлопчик і дівчинка. Для хлопчика , слід забрати з школи, накормити , та проконтролювати домашнє завдання, та супроводити на гурток , або до репетитора- все в 5-10 хв від дому. Для дівчинки- забрати з садочка, в разі нездужання, бути дома та наглядати. Так як в садочок дитина піде з осені, акліматизація буде не менше року. Також з дівчинкою потрібно буде позайматися, почитати казочки, помалювати.. Також прогулянки з дітьми , в разі необхідності приготування їжі ( хоч думаю, такої необхідності не буде) |
|
|
|
|
|
| Количество детей: |
0 |
| Возраст детей: |
2 - 5 лет, Старше 10 лет
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Занятость: |
| Без проживания, Частичная занятость |
|
| Часы работы: |
| 20 - 30 часов в неделю |
|
| Работа на срок: |
| сколько понадобится работодателю |
|
| Водительское удостоверение: |
| Нет |
|
| Автомобиль: |
| неуместно для данной вакансии |
|
|
|
| Дата начала работы: |
Декабрь 11, 2017
З січня, або грудня |
|
| Заработная плата: |
| 3000 - 4000 грн./месяц
|
|
| Предпочтения по курению: |
| Не курящий/-ая |
|
| Я предлагаю следующие условия проживания в моей семье (Для вакансии с проживанием): |
|
|
общая ванная комната для работника и ребенка
|
| |
|
|
|
|
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|