Зарегистрироваться |  Вход | Стоимость |  О нас |  Вопросы и Ответы |  Контакты  
Сайт сейчас работает в режиме постепенного восстановления после большого технического сбоя некоторые функции могут еще не работать
 
Найти   В  
  Расширенный Поиск  
 
  Вернуться к результатам поиска  
Последний вход: Январь 10, 2018 
 
 
 
 
  График работы:
  ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ ВС
 Утро    
 После обеда              
 Вечер              
 Ночь              
 
 
 
 
 
Няня в Ивано-Франковске
 

 

 
 
 
  Ірина Володимирівна Л. 
  Возраст: 26      Ивано-Франковск
 
Номер анкеты (ID): 75604 
Предоставляю услуги: Няня, Воспитатель, Гувернантка 
Занятость: С проживанием или Без проживания, Полная занятость 
 
  Присоединитесь к НашаНяня и звоните кандидатам напрямую
 
  Обо мне
 
Вихователь дітей дошкільного віку. Вчитель іноземної мови у дошкільних закладах.
Основні якості: відповідальність, чесність, працелюбність, пунктуальність, тактовність.
Своїми плюсами важаю, знання іноземних мов, любов до дітей та пошуку цікавих методик для їх всебічного розвитку.
 
 
 
Гражданство:
Украина 
Право работать на территории Украины?:
Да 
Справка об отсутствии судимости:
Да 
Семейное положение:
не замужем/не женат 
Курение:
Не курю 
Знание языков:
Украинский, Английский, Немецкий, Польский 
 
Наличие водительского удостоверения:
Нет 
Личный автомобиль:
Нет 
Умение плавать:
Да 
Религия:
Православие 
Готова работать в доме с домашними животными:
Да 
 
 
  Опыт работы и Образование
 
Опыт работы: Без опыта, Рекомендации с прежнего места работы: 0
любов до дітей, яка включає в себе чуйне, доброзичливе і терпляче ставлення до них, має бути притаманна педагогу, який працює з різними віковими контингентами дітей, але особливо високого розвитку вона повинна досягати у вихователя дошкільного закладу. дошкільнята через свою непристосованість до життя і звичку до постійної опіки батьків та інших членів сім'ї просто не можуть перебувати у дитячому садку, якщо не відчувають доброзичливого, чуйного і ласкавого ставлення вихователя. високої педагогічної майстерності досягають лише вихователі, в яких чуйне, доброзичливе ставлення до дітей поєднується з умінням справляти вольовий тиск на них, виявляти вимогливість, а іноді й суворість. якщо у вихователя, загалом м'якої, доброї людини, слабо розвинуті вольові якості, він не може добиватися хорошої дисципліни дітей під час навчальних занять, ігор та інших навчально-виховних заходів. доброта, чуйність у поєднанні з добре розвинутими вольовими якостями є необхідною умовою роботи вихователя дошкільного закладу. вимогливість до дітей, вольовий вплив на них ефективні лише у випадку, якщо педагог сам є людиною дисциплінованою і ставить до себе високі вимоги. як ні в якому іншому віці, дошкільнята живуть, наслідуючи поведінку дорослих. для них поведінка вихователя — еталон, якого вони хочуть досягти, тому будь-які прояви неохайності, недисциплінованості вихователя не залишаються непоміченими, більше того, вони переносяться на поведінку вихованців. слабко сформовані в дітей дошкільного віку вольова регуляція поведінки, емоційна та інтелектуальна сфери стають причиною найнесподіваніших вчинків, конфліктних ситуацій. тут від вихователя вимагається терплячість, глибоке розуміння вікових й індивідуальних особливостей психіки кожної дитини, адже правильне рішення потрібно прийняти у кожному конкретному випадку. знання індивідуальних особливостей психіки кожної дитини в групі, вміння зрозуміти мотиви її різноманітних дій допомагають вихователю не тільки в даній ситуації обирати правильну тактику поведінки, а й прогнозувати дальший розвиток цієї ситуації, передбачати наступні вчинки вихованця. в разі виникнення конфлікту між дітьми вихователю необхідно швидко зорієнтуватися в обставинах, чітко їх проаналізувати та швидко прийняти рішення. авторитет вихователя великою мірою залежить від його вміння дати справедливу оцінку кожному вчинку дитини. діти дуже чутливі до цієї якості педагога і не вибачають йому найменших проявів несправедливості в оцінках їх знань і поведінки. розуміння мотивів вчинків кожної дитини, прогнозування її поведінки допомагає і в організації навчання, ігор. педагогічна діяльність ставить високі вимоги до емоційної сфери вихователя. дітям дошкільного віку особливо необхідно, щоб у їх вихователя будь-яке почуття — радості, подиву, незадоволення та ін. проявлялося дуже яскраво. висока експресивність, емоційна виразність вихователя викликають відповідні почуття дитини, сприяють народженню співпереживання. з вихователем, який не вміє проявляти свої почуття, дитині сумно, нецікаво. з іншого боку, вихователь має бути емоційно стійкою особистістю, стримувати спалахи роздратованості і гніву. постійні нотації педагога дають негативний ефект: діти звикають до них, перестають на них реагувати, часто намагаються дошкулити вихователю, спеціально здійснюючи "недозволені" вчинки. більшість з названих вище професійно важливих для вихователя якостей — справедливість, принциповість, доброзичливість, чуйність, терплячість, уміння розуміти вчинки дітей та передбачати їх поведінку, здатність стримувати роздратування та ін. — фундамент для вельми складного психологічного утворення, необхідного кожному педагогу, зокрема вихователю дошкільного закладу. педагогічна діяльність не може здійснюватися без високого рівня розвитку у педагога комунікативних та організаторських нахилів. адже виконання будь-якого педагогічного завдання вимагає активного спілкування вихователя з дітьми, вміння їх організовувати. високі вимоги ставить педагогічна діяльність і до мови вихователя. у дошкільному дитинстві у спілкуванні дорослих з дитиною, її вихованні значну роль відіграють словесні методи (пояснення, оповіді, вказівки, інструкції тощо). тому вихователь повинен вміти логічно, грамотно, чітко формулювати свої думки у доступній для дітей даного віку формі. особливе значення має емоційне забарвлення мови вихователя, її виразність. такі вимоги до мови вихователя пояснюються не лише тим, що вона є формою виражання його думок, а й тим, що вона — еталон, взірець для наслідування, отже, важливий фактор розвитку мови дошкільнят. педагог – дошкільник - творча особистість. на 1 всеукраїнському з‘їзді дошкільних працівників міністр освіти д.в.табачник неодноразово наголошував: ? вихователі дитсадків – дуже творчі, вони вам і намалюють, і вишиють, і заспівають…?. творчого педагога підтримує і розвиває адміністрація. особливо велику увагу слід приділяти роботі з молодими вихователями. з цією метою майже при кожному днз працює школа молодого вихователя , до плану роботи якої входять різноманітні форми методичної роботи: аналіз планів, консультації, методичні рекомендації, методичний тренінг, анкетування, бліц-інтерв’ю, відвідування та перегляд занять, робота з документацією, а за кожним з молодих вихователів закріплюються досвідчені педагоги-наставники.готуючи старших дошкільників до навчання у школі, дуже важливо навчити їх стави?ти запитання по суті. для цього потрібно насамперед освоїти кілька нехитрих, але вкрай важливих правил. • запасіться часом.спілкуючись із дитиною, бажано нікуди не поспішати або хоча б мати ?про запас? зайві п’ятнадцять —двадцять хвилин. • вислуховуйте дитину до кінця.навіть якщо вам здається,що ви з перших слів зрозуміли, що саме хоче запитати дитина, обов’язково дослухайте її до кінця. по-перше, може виявитися, що вона має на увазі не зовсім те, що вам здалося спочатку, а по-друге, так ви засвідчите значущість дитячого запитання. • з’ясовуйте, про що йдеться.якщо вам не цілком зрозуміла суть запитання, не відмахуйтеся від нього одразу як від недоречного, а уточніть, що саме цікавить малюка. • конкретизуйте запитання дітей.діти дошкільного віку далеко не завжди здатні чітко сформулювати те, що вони мають на увазі. тож уточніть формулювання, запропонуйте дитині варіант точнішого і конкретнішого запитання, скажімо: ?ти хочеш знати, навіщо в підручнику використовують літери різної величи?ни ?, ?ти не зрозумів, як відрізнити круги від овалів ? тощо. • не бійтеся повторюватися.навіть якщо дошкільник уп’яте ставить одне й те саме запитання, постарайтеся не дратуватися. у п’яти —шестирічних дітей пам’ять ще дуже короткотривала, тому не все у поясненнях дорослого діти здатні запам’ятати з першого разу, особливо коли пояснення стосуються зовсім нових, незвичних для дошкільників сфер діяльності: читання, розв’язання задач тощо. тож у кожному конкретному випадку за допомогою навідних запитань з’ясовуйте, що саме дитина не розуміє у ваших поясненнях, і знаходьте інший, доступніший для неї варіант відповіді на її запитання. • не соромтеся не знати.якщо ви не знаєте відповіді на запитання, не соромтесь у цьому зізнатися. запропонуйте дитині разом пошукати відповідь у підручнику, енциклопедії чи інтернеті. • правильно ставте запитання самі.розмовляючи з дитиною, чітко формулюйте власні запитання, використовуйте прийняті в таких випадках мовні формули: – я хочу тебе запитати…; – скажи, будь ласка,…; – мені цікаво…; – як ти вважаєш… • вислуховуйте дитячі відповіді уважно, не перебиваючи. лише уважне і поважливе ставлення дорослих до дитини під час спілкування сприя?тиме стимулюванню її мовленнєвої активності. завжди задовольняйте цікавість малюків і заохочуйте їх пізнавальну активність схваленням.  
 
 
Опыт работы с детьми следующих возрастных групп:
1 - 2 года, 2 - 5 лет  
Образование / курсы:
Колледж 
 
  Предпочтения по желаемой должности
 
Должность:
Няня, Воспитатель, Гувернантка 
Приемлемые варианты работы:
С проживанием или Без проживания, Полная занятость 
К-во рабочих часов в неделю:
30-40 часов в неделю 
Работа на срок:
   сколько понадобится работодателю
 
Готовность выполнять следующие обязанности:
   Стирка детских вещей
 
   Присмотр время от времени за друзьями/гостями детей
 
   Глажка детского белья
 
   Детская гигиена и содержание в порядке детских комнат
 
   Помощь в выполнении домашнего задания
 
   Содержание в порядке детских вещей
 
   Планирование детских мероприятий / внешкольных занятий
 
 
Дата начала работы:
Декабрь 17, 2017 
Желаемая зарплата:
30 грн./час или договорная 
Максимум детей в семье для одновременной работы:
двое детей 
Готовность путешествовать с семьей:
Да 
Готовность работать с детьми-инвалидами:
Да 
Работа по дому:
   Закупка продуктов питания
 
   Содержание кухни в чистоте во время часов работы
 
   Уход за домашними животными
 
   Выгуливание собаки и уход за ней
 
   Уход за комнатными растениями
 
   Стирка
 
   Наем и контроль над работой другого персонала в доме